Kuntoplassi - www.kuntoplassi.fi/liikuntaryhmat&vuosi=2017&viikko=26


KUNTOPLASSIN KESÄJUMPAT KESÄKUUSSA!!

Kesäkuussa keskiviikkoisin klo 18.00;

eli jumppapäivät 7.6. 14.6. 21.6. ja 28.6.

7.6. BodyStep ja Booty. Ei vaikeaa koreografiaa vaan hyvä lämpö stepaten ja sen päälle pumpataan vatsaa, reisiä ja pakaraa.

Jumpat pidetään kuntoplassin liikuntasalissa, sään salliessa takapihalla.

Jumpissa vaihtuva sisältö, mutta hiki on taattu!

Hinta: 20e/4x, halutessasi voit käyttää myös jumppakorttia. 





NETTIVARAUS LIIKUNTARYHMIIN:

Ilmoittaudu jokaiselle tunnille viikottain nettiajanvarauksen kautta, rekisteröidy ensin. Peru paikkasi viimeistään tuntia ennen tunnin alkua. Kun olet ilmoittautunut täyteen ryhmään ja haluat perua paikkasi, onnistuu se ryhmäliikuntasivun oikeasta yläkulmasta ryhmävaraukseni kohdasta. Siellä näkyy kaikki voimassa olevat varaukset ja tätä kautta voit myös perua tunteja.

Voit myös  ilmoittautua ja perua tulosi soittamalla, tekstarilla tai sähköpostilla: 06-4248153, 0405058155, posti@kuntoplassi.fi tai etunimi.sukunimi@kuntoplassi.fi



<< Edellinen RYHMÄLIIKUNTAKALENTERI 26/2017
26.06.2017 - 02.07.2017

Seuraava >>
MAANANTAI TIISTAI KESKIVIIKKO TORSTAI PERJANTAI LAUANTAI
Kesajumppa Kuntoplassi 60
18:00 - 19:00

Tilaa yli 5 paikkaa
Kirjaudu
<< Edellinen RYHMÄLIIKUNTAKALENTERI 26/2017
26.06.2017 - 02.07.2017

Seuraava >>
MAANANTAI
TIISTAI
KESKIVIIKKO
Kesajumppa Kuntoplassi 60
18:00 - 19:00

Tilaa yli 5 paikkaa
Kirjaudu
TORSTAI
PERJANTAI
LAUANTAI
RYHMÄLIIKUNTAKALENTERI 26/2017
26.06.2017 - 02.07.2017
<< Edellinen Seuraava >>
MAANANTAI
TIISTAI
KESKIVIIKKO
Kesajumppa Kuntoplassi 60
18:00 - 19:00

Tilaa yli 5 paikkaa
Kirjaudu
TORSTAI
PERJANTAI
LAUANTAI

Liikuntaryhmien vaikeustasot:

Yksinkertaista, mutta tehokasta. Sopii aloittavalle liikkujalle.
Tehokas, sykettä nostattava, lihaskuntoa kehittävä sekä kiinteyttävä tunti.
Tehokas, sykettä reippaammin nostattava, lihaskuntoa kehittävä ja kiinteyttävä tunti. Punaisilla tunneilla voit kokeilla rajojasi, mutta voit tehdä myös ohjaajan antamia kevyempiä vaihtoehtoja.

Kuntoplassin erilaiset liikuntaryhmät ovat liikuttaneet kansaa jo 7 vuoden ajan. Olemme tuoneet Ilmajoelle ensimmäisenä palveluntarjoajana monipuoliset ryhmät pilateksesta pumppiin ja spinningiin. Ryhmiemme ohjaajana toimivat aina fysioterapeutit, joten ohjaus on ammattitaitoista, monipuolista ja yksilöllisesti huomioon ottavaa. Tunneillamme huomioidaan kaikentasoiset liikkujat!  Päivitämme liikuntaryhmiin liittyviä tietoja sivuillemme täällä ja Facebookissa. Seuraa meitä Facebookin kautta tykkäämällä!

HINNAT

KERTAMAKSU 7e

10x KORTTI 65e

KUUKAUSIKORTTI 60e. Rajaton käynti ryhmissä kuukauden ajan ostopäivästä.

Opiskelijat, eläkeläiset ja työttömät -10%. Liikuntasetelit käyvät maksuvälineenä.


FITKUULA

Jos kaipaat tehokasta koko kroppaa kuormittavaa lihaskuntotreeniä, tässä sopiva tunti Sinulle! Tällä tunnilla käytetään sekä kahvakuulaa että Fitnessbag- hiekkasäkkiä vahvistamaan lihaskuntoasi ja kehittämään aerobista kuntoasi. Tunnille kannattaa aluksi ottaa mukaan oma kuula. Kesto 60min (vihreä).

PUMPPI

Koko kehoa harjoituttava levytankotunti. Polttaa tehokkaasti rasvaa, kiinteyttää ja kehittää lihaskuntoa. Ei vaikeita liikkeitä tai koreografiaa. Tunnilla saat määrittää itse sopivat painot. Kesto 60min (vihreä).


PUMPPISPINNI


Tehokas yhdistelmätunti sykettä ja voimaa! Sykeosuus spinning-pyörillä ja voimaa kehitetään tehokkailla lihaskuntoharjoitteilla välineillä tai omalla kehonpainolla. Erinomainen tunti kunnon kohottamiseen, lihaskunnon kehittämiseen ja kiinteytymiseen. Helpot liikesarjat. Kesto 75 min (punainen).

RANKA SUORAKSI JA VAHVAKSI

Selkä- niskatunti, jossa vahvistetaan tukilihaksia sekä rentoutetaan ja venytetään lihaksistoa erilaisilla liikkuvuus- sekä venytysharjoitteilla. Välineistöstä käytössä jättipallo, FlowTonic, ChiBall ja kepit. Ei vaikeita liikkeitä tai koreografiaa. Tunti sopii niin tuki- ja liikuntaelinongelmaisille, istuma- ja tehdastyöläisille sekä selkärangan hyvinvoinnista huolehtiville. Kesto 60min (keltainen).

SPIRAL STABILAZION (SPS) JA PILATES

Tsekkiläisen ortopedin Richard Smisekin yli 30-vuotisen työn tuloksena kehittelemä kehonhallinta- ja terapiamenetelmä. Menetelmä pohjautuu spiraali- ja vertikaalilihasketjujen tutkimustyöhön. Lisäksi vatsalihaskorsetin merkitys korostuu kaikissa liikkeissä. Metodin avulla selkärangan hallinta paranee sekä lihaksisto rentoutuu. Lisäksi SPS- metodin avulla parannetaan ryhtiä ja kehonhallintaa ja se on erinomainen tapa tuki- ja liikuntaelimistön vahvistamiseen, kun keskivartalon lihakset yhdessä ryhtiä tukevien lihasten kanssa vahvistuvat. Tunnilla käytetään SPS- kuminauhoja. Kesto 60min (keltainen). Lisää SPS-metodista: http://www.askeleducation.com/sps-harjoituskohteet.html

BAGXING 

Haluatko vauhtia, hikeä ja tehokasta lihaskuntotreeniä? Bagxing voi olla sopiva tunti Sinulle! Tunnilla yhdistetään taistelulajien elementtejä sekä hiekkasäkki- treeni. Lämmittely taistellen, lihaskunto osaksi fitnessbag-hiekkasäkkiä käyttäen ja lopuksi venyttely. Tunnilla voi treenata myös ilman hiekkasäkkiä. Ei vaikeaa koreografiaa tai liikkeitä. Hyvä luuliikuntatunti! Tule kokeilemaan hauska tapa treenata! Kesto 60min (punainen).

MIEHIEN KUNTOTALKOOT

Miehille suunnattu fyysisen kunnon kehittämisen tunti. Tunnilla kohotetaan aerobista kuntoa ja parannetaan lihaskuntoa oman vartalon painolla sekä välineillä. Tunnille osallistujalla ei tarvitse olla aikaisempaa liikunnallista taustaa. Kesto 60min (keltainen).

MATALAN KYNNYKSEN KUNTOSALIRYHMÄ NAISILLE

Lihaskuntoharjoittelun tulisi olla osa jokaisen elämää. Kuntosaliryhmän tavoitteena on perehdyttää liikkuja kuntosalin tehokkaaseen maailmaan. Ryhmään osallistuminen ei vaadi aikaisempaa kuntosaliosaamista. Tunti pitää sisällään alkulämmittelyn, jonka jälkeen siirtyminen kuntosalille treenaamaan. Kuntosalilla varmistutaan tekniikan oikeaoppisuudesta, joten harjoittelu on turvallista. Tule tutustumaan ja aloita lihasvoiman lisääminen kuntosalin voimin! Kesto 75min (keltainen)

© Fysikaalinen hoitolaitos Kuntoplassi Oy
Kauppatie 9, 60800 Ilmajoki Puh. 06-4248153